środa, 1 marca 2017

Carpe Diem!

Witajcie Kochani! Carpe Diem - chwytaj dzień! Proste? Proste! Cieszmy się życiem, doceniajmy małe rzeczy, uśmiechajmy się! Wyciskajmy z życia ile się da, a nie ile daje. Ach! Tyle mądrości. :) I piszę je całkiem serio! :) Bo tak się składa, że nawet nowy layout na tę okoliczność stworzyłam. 

Nowa praca na ten miesiąc dla 49 and Market - powoli się chyba otwieram... Nowe wyzwania odrobinę mnie zablokowały. Nie wiem czy zagubienie wśród tylu cudnych kwiatów, papierów i stempli, odzwyczajenie od pracy w ramach DT (niektórzy z Was pamiętają jak bodaj 6 - 7 - 8 lat wstecz miałam ręce pełne pracy dla kilkunastu DT), może to przedwiośnie? Tak czy owak trochę więcej czasu musiałam poświęcić aby moją wenę oswoić tak, aby pracowała dla mnie dłużej niż 5 minut. Chyba się udało, bo teraz - na przełomie lutego i marca mam Wam sporo do pokazania! 

Wracając do layoutu - jedno ze zdjęć pstrykniętych kiedy prowadziłam warsztaty, bardzo mi się ono podoba, jest pogodne i oddaje radochę z jaką chwytam dzień, za każdym razem kiedy się z Wami spotykam na zajęciach. Niestety (!) nie oswojony przez lata ciemny niebieski drapieżnie spozierał z mojego t-shirta i bolał. Bo ze mną to jest tak, że zupełnie inna kolorystyka towarzyszy mi w życiu a inna w scrapowaniu. :) Granat oswoiłam za pomocą farby, jakoś się udało (chyba?). Cudowna tekturka Carpe Diem prosto od Essy-floresy (idealna właśnie na layout lub okładkę albumu!). Wykrojnik z ażurowym kółkiem pochodzi z zestawu Sizzix Thinlits Die Set 3PK - Dream Away.
Papiery, z jakich korzystałam to kolekcja 49 and Market - Vintage Artistry oraz cała masa cudownych kwiatów z linii: Vintage Shades, Garden Blooms oraz stemple ze ściegami (uwielbiam!). I tak to wyszło:








Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny! 
Pozdrawiam Was ciepło i zapraszam już teraz na jutrzejszy post! ;-)


6 komentarze :

Izabela Gębarowska pisze...

Do twarzy Ci w tym niebieskim :) A LO bardzo pozytywne i energetyczne.

mosia m. pisze...

Jak pięknie!

Aga Baraniak pisze...

Śliczny jest!

Janine Vegter pisze...

beautiful colorcombo

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout! The flowers look so pretty against the colorful background.

GosiaMachynia pisze...

Piękny !!!

LinkWithin

.