czwartek, 2 marca 2017

Kartki Shabby Chic zawsze mile widziane?

Witajcie Kochani! Dziękuję za odwiedziny! Bardzo mi miło Was tu gościć, szczególnie kiedy mam coś świeżego do pokazania. 

Dziś dla odmiany - dwie kartki, również, jak ostatni layout stworzone dla 49 and Market.
Styl shabby chic zawsze był mi bliski, kobiece, delikatne motywy, kwiaty, pobielenia, trochę tekstury... ten styl pasuje na wszystkie okazje. Nawet jeśli przez ostatnie lata skręciłam nim troszkę w stronę mixed media czy unowocześniłam - shabby chic zawsze w moim sercu! :) 

Do stworzenia dzisiejszych kartek wykorzystałam kolekcję Heirloom Botanicals - wspaniałe kolory i całe mnóstwo roślinnych elementów gotowych do precyzyjnego wycinania. Nie sposób się oprzeć. Stemplowane napisy pochodzą z zestawu Gabi’s Hibiscus, natomiast piękne kwiaty z linii Vintage Shades, Garden BloomsShimmer and Shine.





To wszystko na dziś, ale już za chwileczkę, już za momencik... wpadam tu znów i przynoszę kolejne inspiracje! 

5 komentarze :

Peninia pisze...

Kochana jestem oczarowana ,uwielbiam Twój styl! cudo zrobiłaś:) Piękne kolory! Pozdrawiam cieplutko i od serca -Gosia♥

Szaneta pisze...

Przepiękne!

GosiaMachynia pisze...

Pięknie :)) Cudnie zmediowane !!

Patty O'Malley pisze...

I love both these cards--my favorite style! Those flowers are beautiful. Did you make them?

Marci pisze...

Stunning!

LinkWithin

.