środa, 8 marca 2017

Kolorowo na Dzień Kobiet!

Witajcie Kochani! Dziś, jakby nie było - Dzień Kobiet :) 

Nie przepadam za tym świętem, niespecjalnie je celebruję, ale chcę wszystkim bliższym i dalszym znajomym kobietkom oraz zupełnie nieznajomym, które tu do mnie czasem zaglądają, życzyć dziś wszystkiego wymarzonego, kolorowego, beztroskiego i oczywiście mnóstwa kreatywności na co dzień! 

A przy okazji życzeń - zostawiam 3 nowe kartki, które stworzyłam w ramach nowego projektu warsztatowego. :)

Styl shabby chic z nowoczesnym twistem to coś, co lubię najbardziej. Tym razem wykorzystałam cudowne stemple i naklejki Studio Forty oraz piękne papiery Magicznej Kartki z kolekcji: Sen Nocy Letniej, Uchwycone Sny i Nostalgia. Śliczne wstążki znajdziecie w Essy-floresy.

Brak czasu na dłuższe pogaduchy sprawia, że na tym poprzestanę i zostawiam Was w moim kolorowym, lekko mediowanym, teksturowanym, przestrzennym, ukwieconym, warstwowanym kartkowym świecie a ja biegnę... znów pakować walizki! :)








Pozdrawiam Was bardzo ciepło! 
Zróbcie dziś coś pięknego! 

5 komentarze :

mosia m. pisze...

Piękne! Wszystkie, choć ta 'mintajowa' to mój faworyt :-D

Erita pisze...

Przepiękne! Kształt miętowej iście cudny, a ostatnia aż buzuje od słonecznej energii! Pozdrawiam serdecznie!

Inka pisze...

"Czarodziejskie" są! jak z bajki!

Patty O'Malley pisze...

Beautiful cards, Karola!

GosiaMachynia pisze...

Wow ale piękne !!! cudne kolory i te chlapania czad !!

LinkWithin

.