wtorek, 18 kwietnia 2017

Mało koloru - dużo kobiecości ;)

Witajcie Kochani! Mam nadzieję, że ostatni, świąteczny weekend upłynął Wam przyjemnie, rodzinnie i spokojnie. :) 

Dziś przynoszę ze sobą kolejny mini album, tym razem skrzydlaty, umieszczony w dekoracyjnym słoju. ;) Aby nie było za nudno ;) Projekt powstał dla Scrapki.pl i prawdopodobnie znajdzie swoje miejsce w mojej ofercie warsztatatowej. :) 

Całość jest bardzo, bardzo kobieca, stonowana, byłaby nawet elegancka, gdyby nie moje zapędy do pochlapania i pogessowania wszystkiego co się da. Przede wszystkim jednak całą tę kobiecość, delikatność i grację wycisnęłam z pięknej, najnowszej kolekcji Prima - Rose Quartz. W scrapkach znajdziecie zarówno pojedyncze arkusze (niektóre z dekoracyjnymi, foliowanymi akcentami w kolorze różowego złota) a także zestaw 12 x 12 cali, z którego ja korzystałam. 
Do ozdobienia okładki oraz słoika wykorzystałam też kwiaty z tej samej kolekcji Rose Quartz - Thassos - urocze, niewielkie różyczki w 3 odcieniach. 
Nawet nazwa kolekcji pasowała mi doskonale - z okładki pada papierów wycięłam "Rose" i przykleiłam jako tytuł, nazwę albumu, bo przecież ten album będzie dla Róży i o Róży. :) 
Piękna skrzydlata baza z beermaty - prosto z Essy-floresy. I obawiam się, że nie jest to moje ostatnie słowo jeśli chodzi o tę bazę... ;)












Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny i pozdrawiam ciepło! 

5 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

What a fabulous creation, Karola! Love this!

GosiaMachynia pisze...

Wow ale piękne :) jestem zakochana <3

mosia m. pisze...

Cudownie! A kolorystyka rewelacyjna!

Oliwiaen pisze...

Karoluś, dla mnie jesteś niedoścignioną mistrzynią upychania mnóstwa rzeczy na malutkich powierzchniach i to tak, że absolutnie nie robią wrażenia przeładowania, dopiero bliższe wpatrywanie się ujawnia, ile tam jest szczególików! Zachwycający albumik!

Marci pisze...

Gorgeous!

LinkWithin

.