niedziela, 2 lipca 2017

Wspomnienia z Danii - kolejny mini album

Witajcie Kochani! Dziękuję pięknie za odwiedziny, jest mi zawsze bardzo miło, kiedy widzę Waszą obecność tutaj, szczególnie dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)

Dzisiaj przynoszę ze sobą kolejny mini album, dokumentujący moje podróże małe i duże. 
W ubiegłym roku miałam przyjemność 2 razy odwiedzić Danię, a konkretnie północną Fionię, w tym urocze miasteczko Bogense, mieszkać na plaży (stety - niestety, nie pod gołym niebem :-D) w Skastrup i mam ogrom wspaniałych wspomnień związanych z tym czasem. A zdjęć jeszcze więcej! Dlatego te wspomnienia dzielę na mniejsze albumy. I jeden z takich albumów chcę Wam dziś pokazać. 

Nie chciałam aby wyszedł kolejny morski album... Bo i zdjęcia oraz wspomnienia mam przemieszane - trochę plaży i wody jest ale są też urocze zakątki Bogense i inne ciekawostki, dla mnie ważne. Sięgnęłam zatem po kolekcję Primy - St. Tropez, na którą długo i niecierpliwie czekałam. Szczęśliwie dotarła i do nas, a ja dzięki sklepikowi Scrapki.pl trochę z nią podziałam, również warsztatowo, jakem Prima Edukator. ;)

Zajrzyjcie proszę na blog scrapki.pl, na którym znajdziecie więcej informacji na temat tego jak powstawał album i jakie konkretnie produkty wykorzystałam. :) 

Zapraszam zatem do obejrzenia mojego morsko - kwiecistego albumu, a na końcu posta zapraszam na kolejne warsztaty w Warszawie - 12 sierpnia :) 













----------------------------------------------------------------

UWAGA! WARSZTATY! 

Jeśli masz ochotę wykonać podobny, podróżniczy a może wakacyjny, nienachalnie morski, a jednocześnie dość uniwersalny mini album, serdecznie zapraszam na warsztaty do Warszawy, do Scrapbooking Shop:


Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego, twórczego nowego tygodnia! :) 

LinkWithin

.