środa, 6 grudnia 2017

Cukiereczki

Witajcie Kochani! Znów dłuższa przerwa w blogowaniu.. 
Zastanawiam się z czego to wynika, czy ktoś tu zagląda, kiedy ja nie zaglądam? :) Mam wrażenie, że scrapbookowe życie przeniosło się w dużej mierze na Facebook... a może po prostu tam szybciej, łatwiej i właściwie poprzez podanie na tacy - można się ze scrapową bracią skomunikować czy zainspirować, ewentualnie poinspirować innych... Nie mam pojęcia co się stało. :) Ale by tak całkiem nie pozwolić, aby blog zarastał kurzem i z nadzieją, że jeszcze są osoby, które tu do mnie czasem zaglądają - mam dziś coś dla Was.

Coś niebywale słodkiego, cukierkowego, lukrowego... świątecznego w dodatku...
Zawsze ale to zawsze chciałam ozdobić po swojemu podajnik na cukierki, czy też gumy kulki - jak zwał tak zwał, dość, że wiadomo o co chodzi. Nigdy dotąd jednak się nie złożyło... Aż tu nagle... przywiozłam sobie z jednej z podróży taki plastikowy, ohydnie żarówiasto zielony podajnik a chwilę później dokupiłam drugi w Tigerze, już w Polsce. Różnią się trochę rozmiarem, więc na pierwszy rzut zabrałam się za ten większy. 

Poza tym, że chciałam ozdobić ten podajnik to jednocześnie chciałam aby był taki, jak ja widzę, kocham i uwielbiam świąteczno - zimowy czas - na słodko. 

Pastelowy róż, mięta, biel, odrobina złota, brokatu... są i pomponiki, są i własnoręcznie wymiętolone poinsecje z foamiranu, a w podajniku... całe mnóstwo styropianowych, brokatowych kulek :) Nie do jedzenia, ale za to do oka cieszenia... :) Zapraszam zatem na słodkości :)







Mam nadzieję, że nie przesłodziłam :))) 
Pozdrawiam ciepło! 

10 komentarze :

Oliwiaen pisze...

Jako niechętnie nastawiona do chaotycznego fejsa popieram bardzo mocno, by Twój blog nie zarastał kurzem - i o, sobie zostawię komentarzyk na tę intencję :-)) Przecudowny podajniczek, tak apetyczny, że ślinka cieknie nawet na widok niejadalnych kulek :-))

Megliken pisze...

Jakie cudowności! I te pastelowe kolory! Sweet :)

Carmen pisze...

Nie wszyscy są użytkownikami fejsa i czekają na wpisy na blogach. Myślałam że coś zobaczę z pobytu w Brazylii a tu cisza sza,sza cicho sza. Pozdrawiam serdecznie i nadal będę tu zaglądać.

Alicja pisze...

Piękna praca. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

Beata oln pisze...

Mega oryginalny projekt, absolutnie magiczny i świąteczny , ale pomimo tej oryginalności bardzo, bardzo Twój:) Gdyby nie blog, nie wiedziałabym jakie są prace w Twoim stylu. Fb to taka namiastka, ale jak widzę coś wyjątkowego to od razu zerkam na blog, żeby więcej zdjęć zobaczyć i sobie poczytać też więcej.

AgnieszkaBe pisze...

Coś pięknego!!!!!

Patty O'Malley pisze...

Gorgeous project! Glad to see you posting on your blog.

Inka pisze...

Ja zaglądam bo ja blogolubna jestem :) Rafaello z podajnika też zjem! :) a co!

Marci pisze...

Beautiful! I love the soft colors.

Erita pisze...

Cudowny! Uwielbiam Twoją słodką wersję świąt <3 Ja bym jeszcze tylko chciała, żeby działał i na prawdę serwował takie słodkości!!!

LinkWithin

.